Визначення розмірів шин
Іноді ми стикаємося з питаннями: Як правильно вимірювати шини? — Які відстані потрібно вимірювати, щоб дізнатися величину, що нас цікавить? — Що означають ті чи інші позначення у каталогах? І т.п.
Зрозуміло, що фахівців багато, а порадників ще більше… І у кожного своя думка, досвід та лінійка.
Саме тому в жовтні 1964 року була заснована Європейська технічна організація з ободів та покришок (European Tyre and Rim Technical Organization) (ETRTO), раніше (1956-1964 р.) відома як Європейська Технічна Конференція з Шин та Коліс (ETWTC).
- Для подальшого узгодження національних стандартів та, зрештою, для забезпечення взаємозамінності пневматичних шин, ободів та клапанів у Європі щодо підгонки та використання.
- Встановити загальні інженерні розміри, характеристики навантаження/тиску та робочі вказівки.
- Сприяти вільному обміну технічною інформацією, що стосується пневматичних шин, ободів та клапанів.
Оскільки шини визнаються як важливий внесок у безпеку дорожнього руху, ETRTO активно підтримує свої контакти з національними та міжнародними організаціями та законодавчими органами з метою прийняття відповідних рекомендацій. Тим не менш, діяльність ETRTO строго обмежується технічними аспектами шин, обід і клапанів щодо підгонки та використання.
Завдяки ETRTO ми маємо чітке пояснення позначень таких як:
Ширина обода (Rim Width) - лінійна відстань між фланцями обода.
Висота профілю (Section Height) - половина різниці між загальним діаметром і номінальним діаметром обода.
Номінальна ширина профілю (Nominal Section Width) - ширина профілю надутої шини, встановленої на її теоретичному обід і зазначена в позначенні розміру шини.
Ширина профілю (Section Width) — лінійна відстань між зовнішніми бічними стінками надутої шини, крім позначок, пов'язаних з маркуванням, прикрасами або захисними смугами або ребрами.
Загальна ширина (Overall Width) — лінійна відстань між зовнішніми поверхнями бічних шин надутої шини, включаючи височі, пов'язані з маркуванням, прикрасами або захисними смугами або ребрами та крім захисних ободів.
Захисний обід визначається як кільцеве гумове ребро, що виступає, в нижній бічній стінці, призначене для захисту фланця обода колеса від пошкоджень.
Все дуже чітко, зрозуміло і сподіваюся, Вам знадобиться.