Ремонт пошкоджень ходової частини радіальної КГШ 26,5 R25
Ремонт пошкоджень у ходовій частині вантажних та великогабаритних шин є досить важким процесом, оскільки тут, крім сталевої основи, знаходиться ще й сталевий стрічковий шар.
Перевірка шини та початкова оцінка пошкодження
Перевірка шини є рутинною дією, яка виконується для того, щоб дізнатися загальний стан шини і визначити, чи підлягає вона ремонту взагалі. Приймається до уваги стан протектора, бортів шини, внутрішнього бутилового шару, кількість вже проведених ремонтів та проводиться первинне вимірювання величини пошкодження.
Продаж б/у шини в Україні від БУД-ПАРТНЕР
Крупногабаритну шину слід ретельно оглядати, враховуючи умови, в
яких вона використовується. Великогабаритні покришки працюють в
умовах надмірного навантаження. За високої температури їх структура
може значно послабитись.
Процедура ремонту
Обробка пошкодження
Очищаємо місце ушкодження, обробляючи його краї. Дотримуємося всіх процедур традиційного ремонту. Головною метою обробки пошкодження є очищення каналу пошкодження з внутрішньої та зовнішньої сторони та формування воронки (фото 3). Слід бути обережним, щоб не зробити вирву занадто великою, якщо в цьому немає необхідності
Вимірювання пошкодження та підбір ремонтного пластиру
Проводимо виміри пошкодження для того, щоб підібрати потрібні ремонтні матеріали. Усередині шини робимо виміри ушкодження у зоні каркаса, визначаючи його діаметр.
У таблиці підбору ремонтних пластирів знаходимо потрібні показники величини пошкодження та визначаємо потрібний ремонтний матеріал. В даному випадку це армуючий шар BC 7 та ремонтний пластир MC 7.
На внутрішній частині шини, наскільки можна максимально точно, визначаємо діапазон зачистки бутила, позначаючи зону армуючого шару BC і ремонтного пластиру MC . BC7 – матеріал для ремонту радіальних шин у ходовій частині. Виконаний з одного шару металокорду, прогумованого з обох боків. Завжди застосовується із армованим пластирем МС.
Пластир BC вирізаємо, залежно від потреби, підбираючи його до розміру ушкодження (вирізаємо трохи більше, ніж розмір ушкодження). MC 7 - ремонтний пластир текстильно-металевої конструкції, вбудований на попередньо вмонтований пластир ПС. Щоб вмонтувати пластир типу BC необхідно обов'язково усунути бутиловий шар.
Після видалення бутилового шару пошкоджена зона повинна виглядати як на фото 8. Слід пам'ятати, що усуваючи бутил, ми відкриваємо нитки корда таким чином, щоб не зачепити гуму між ними. Після обробки місця, де має бути пластир BC, виконуємо обробку під пластир MC. Тепер місце для накладання обох матеріалів готове.
Наступні етапи ремонту
Далі нам належить нанесення спеціальної суміші S на відкриті нитки корду та накладання обрізаного пластиру BC. Після приклеювання пластиру BC (після зняття захисної фольги) наносимо тонкий шар гуми S і накладаємо пластир MC. Ущільнюємо краї пластиру гумою типу S. Всі наступні дії, пов'язані із заповненням вирви, в даному випадку залишаються такими, як і під час процедури ремонту традиційним способом.
Вулканізація
Процес вулканізації матеріалів та ремонтних пластирів TAP RAP у разі великих ходових або бічних пошкоджень потребує спеціального вулканізаційного обладнання. Приклади такого обладнання показано на фото: LATEX фірми IBASAN, RECA фірми FONMAR, MONAFLEX фірми Monarch Vulcanising System.
Найбільш оптимальною температурою вулканізації матеріалів TAP RAP є температура 143 °C. Оптимальний розрахунок часу вулканізації - 5'6 хвилин/1мм.