Michelin Editions, учасник нових медіа з повітряних Франція "Envols"
Повітряна Франція вирішила довірити Michelin видання з виробництвом вмісту подорожей та способу життя для своїх нових медіа - "Envols". Відомі за своїми провідними довідниками - видання Michelin нададуть всі свої знання, щоб допомогти читачеві знайти останні тенденції, найкрасивіші маршрути, а також вивчити світові цікаві.
Ми дуже шановані цим знаком довіри і захоплювався залученням наших
авторів на службу "Envols" та Подорожного посібника Air France.
Більше 100 років у нас було серце, встановлене на те, що світ та
його скарби, виявлені через наші подорожі. Наш ноу-хау та досвід у
цьому питанні буде введено в експлуатацію для цієї чудової нової
пригоди. Новий вміст незабаром виконує пункти призначення, що
обслуговуються авіакомпанією, і забезпечує нове натхнення до
читачів та пасажирів повітря Франції.
Camille Bouvet, редактор та голова вмісту подорожей Michelin
02.02.2022 | PDF - 114.63 KO
Air France представляє "envols", запрошення на подорож
Погляд назад у Air France та Michelin, ексклюзивний постачальник
шин
Це було трохи більше, ніж рік тому ... У січні 2021 р. Повітряна
Франція вибрала Michelin як ексклюзивний постачальник шин для свого
літального флоту. Вибір мотивованого історичним співробітництвом
між двома партнерами та потенціалом Мішеліна для вивчення нових
галузей інновацій, і, таким чином, сприяє амбіційним цілям Air
France, встановив для себе з точки зору сталого розвитку: зменшення
його викидів Co₂ на пасажир-кілометр на 50% до 2030 року.
Мішелін, прихильний до стійкої авіації
Хоча шини літальних апаратів Michelin з технологією NZG вже
дозволяють значно зменшити викиди Co₂, Michelin інвестує в кілька
європейських дослідницьких програм, які шукають проривні
технології, щоб продовжувати освітлювати свої шини та пов'язані
системи, з метою механічного зменшення витрат палива та викидів
кожен рейс.
Ти знав ?
Використання шин NZG в порівнянні з шиною старого покоління дозволяє отримати в середньому 20 кг на шину та багато іншого, тобто загальний прибуток від 85 до 150 кг залежно від типу літака.
Отже, це може являти собою зменшення викидів СО2 від 9 до 16 кг на годину часу польоту. Отже, зменшення є надзвичайно високим стосовно кількості щоденних рейсів.