Тиск в шинах трактора. Як визначити правильне значення.
Від вірного вибору рівня тиску в шинах залежить термін їх служби і ефективність використання шин і техніки, яка в них «взута». Не можна експлуатувати гуму на одному і тому ж рівні тиску (навіть допустимому) у всіх випадках, його необхідно регулювати залежно від безлічі чинників - моделі, розміру і властивостей шини, фронту робіт, навантаження і т.д. Правильний підбір цього рівня - завдання складне, але необхідне. Як її вирішити?
Яким має бути тиск в шинах комбайна або трактора?
1.Навантаження.
Чим більше повітря закачано в шину, тим більше навантаження вони переносять - це аксіома. Якщо на покришку доводиться значну вагу (наприклад, передня шина комбайна з завантаженим бункером, задня шина трактора, агрегатованого з важким глибокорозпушувача, шина бункера-перевантажувача і т.д.) - необхідно збільшити тиск до максимуму. Для сельхозшін різних розмірів цей показник коливається від 2,4 до 6,0 атмосфер.
2.Швидкісний режим
При збільшенні швидкості руху також варто збільшити обсяг повітря в шині. При зменшенні - знизити.
Варто відзначити, що швидкість і несуча здатність покришки щодо тиску назад залежні. Тобто при статичному рівні тиску збільшення швидкості зменшує несомую навантаження, а збільшення ваги на гуму знижує максимально допустиму швидкість, і навпаки. Наприклад, для шини Mitas AC 85 520/85R42 при тиску 1,0 атм максимальна швидкість - 50 км/год, навантаження не більше 3300 кг. При зниженні швидкості до 30 км/год несуча здатність збільшується до 3530 кг. Збільшення ж тиску до 1,4 атм веде до зростання рівня несомой навантаження на всіх швидкостях - 3840 кг при 50 км/год, 4100 кг при 30 км/год, 4990 при 10 км/год.
3.Тип покриття.
При русі по асфальту тиск в шинах слід підвищити для збільшення швидкості руху і стійкості шини до ударних впливів, а також меншого стирання грунтозацепів об тверде покриття. При роботі на грунті, особливо на м'якому, кількість повітря знижують до мінімально допустимих показників - таким чином покришка стає м'якше і гнучкіше, збільшується пляма контакту, знижується тиск на грунт. Практично всі сучасні радіальні шини здатні працювати при тиску 0,6-1,0 атм на швидкостях до 30 км / ч. Такий рівень тиску вважається наднизьким і ідеально підходить для дбайливого ставлення до грунту.
Можна на практичному прикладі показати, яким повинен бути тиск в шинах трактора МТЗ-82: шина 15.5R38 задня, «Белшина», модель Ф-2А.
Вага трактора без агрегату 3900 кг, розподіл навантаження на передні / задні шини - 40/60%. Припустимо, що трактор агрегатирован з сівалкою, доп.нагрузка на задню навіску - 1000 кг. Підсумкова навантаження на шину - 3900/2 * 0,6 + 1000/2 = 1670 кг. З таблиці бачимо, що мінімальний допустимий тиск в покришці - 0,8 атм при швидкості не більше 20 км/год; максимальне - 1,6 атм і на ньому трактор може пересуватися з будь-якою швидкістю, такий рівень найбільш придатний для перегонам по асфальтових дорогах. Для руху і роботи на грунті краще знизити тиск до 0,8-1,4 атм, це дозволить трохи збільшити площу контакту шини і «пом'якшити» її, а швидкість роботи з агрегатом все одно не перевищує 20-30 км/год.
Всі виробники шин надають в каталогах інформацію щодо допустимих рівнів тиску в своїх моделях покришок і відповідні показники швидкості і несучої здатності. Для хорошої роботи гуми і збільшення терміну її служби обов'язково варто враховувати ці дані.
Адже правильно накачана покришка = ефективно працююча техніка.
Нагадуємо, что одним із основных напрямків діяльності піпдприємства "Союз-Діаген" є продаж шин для будь-якої сільгосп та спецтехніки таких відомих виробників як:
Rosava, Marcher, Michelin, BKT, Alliance, Mitas, Trelleborg, Kleber, Belshina, Voltyre, Malhotra, Galaxy, Ozka, Malhotra.
шини нові та б/в, нові колісні диски, нові гумові камери, ремонт ВГШ. 097-669-31-73 та 050-312-25-14